KİM TAKAR BİMER’İ

Hüseyin GÜN (MOBBİNGDER)

Başbakan demiş ki, ey vatandaşım Devlet ile bir sorununuz olursa hemen bana başvur demiş. Başbakanlık bünyesinde başına bir daire başkanı çok sayıda memur koyarak bir birim oluşturmuş. Adını da Bilgi Edinme Merkezi koymuş. Kısaca BİMER demiş.

Kamu çalışanı, özel sektör çalışanı, çalışmayan herkes Devlet ile sorununu BİMER’e iletsin demiş. Ama BİMER’i kimse takmıyor. BİMER’e yazıyor vatandaş, BİMER ilgili kamu kuruluşuna vatandaşın başvurusunu gönderiyor, ama kamu kurumu yine bildiğini okuyor. Vatandaş şikayet ettiği ile kalıyor. Devlete olan güvensizliği daha da pekişiyor. Başbakan da sanıyor ki BİMER vatandaşın sorununu tıkır tıkır çözüyor.

BİMER sadece vatandaşı mağdur ediyor. Kamu görevlisi de BİMER’e başvuruyor. Sonra ne oluyor? Şikayet ve Müracaat Usulleri Hakkındaki Yönetmeliğe aykırı müracaatta bulunmaktan kamu görevlisi hakkında soruşturma başlatıyor ve  ‘kınama’  disiplin cezası veriyor. Başbakan sanıyor ki kamu görevlileri sorunlarını hemen çözüyor. Ama nafile. BİMER kamu görevlileri için tam bir tuzak.

BİMER’e başvuruda bulunup da sorunumu çözdüm diyen bir tane kamu görevlisi yok. BİMER’e şikayet yada müracaat eden kamu görevlileri bin pişman. Bu birim vatandaşa hizmet etmiyor. Sadece zarar veriyor.

BİMER’in açılımı “BİLİNMYEYEN İLGİSİZLER MERKEZİ” olmalı bence. Bu yazıyı yazdığım için BİMER hakkımda inşallah işlem yapmaz.
Maşallah.26.5.2013

Sizlere daha iyi bir hizmet sunabilmek için sitemizde çerezlerden faydalanıyoruz. Sitemizi kullanmaya devam ederek çerezleri kullanmamıza izin vermiş oluyorsunuz. Daha fazla bilgi için Çerez Politikası